اولین نشست هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان یزد در سال جدید با بررسی پرونده ۶ مددجوی محکوم مالی جرایم غیر عمد در محل اداره کل زندانهای استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در ابتدای این نشست حسین سبزواری مدیر کل زندانهای استان یزد ضمن  تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان ستاد دیه استان در سال گذشته گفت : آمار و عملکرد این ستاد خود گواه تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه است که خوشبختانه نسبت به سال گذشته نیز در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پیشرفت چشم گیری داشته است .

  سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این نشست با تاکید بر نقش ستاد دیه استان در زمینه پیشگیری و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود زندانیان جرائم غیر عمد گفت : در تلاشیم تا با تبلیغات مجازی ، ساخت ویدیو کلیبپ و تیزر و تبلیغات شهری جهت آگاه سازی مردم از قوانین و مقررات و جلوگیری از ورود آنها به زندان اقدام نماییم .

حسین افروز مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان یزد در ادامه این نشست پیرامون طرح های اجرایی در ماه مبارک رمضان شامل تولید برنامه تلوزیونی ماه مهربانی و آیتم های این برنامه ، گلریزان مجازی از طریق رسانه های پربازدید استانی و نصب بنر در نقاط مختلاف شهر و ارسال پیامک جهت جذب کمک های خیرین و نیکوکاران توضیح داد .

حجت الاسلام صداقت کشفی قائم مقام صدا و سیما مرکز یزد از ساخت و تولید برنامه ماه مهربانی با  فضای متفاوت در  ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت : این برنامه با  دو هدف آزادی مددجویان و فرهنگ سازی کمک خیرین برای آزاد سازی محکومین مالی جرائم غیر عمد و برنامه هایی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان در ماه رمضان هر شب یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش خواهد گردید .

گفتنی است در ادامه این نشست ۶  پرونده از مددجویان مشمول کمک از ستاد دیه توسط مدیر نمایندگی قرائت و مصوبات این پرونده ها به امضا اعضاء این جلسه رسید.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 15 =