مراسم تکریم  و معارفه مدیرنمایندگی ستاد دیه استان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در این آیین که با حضور مدیرکل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان  ، مدیرکل کمیته امداد ، قائم مقام صدا و سیما ، مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان یزد و جمعی از مسئولین استان یزد برگزار شد ،حسین سبزواری مدیرکل زندان ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان از خدمات ۱۳ ساله اسلام افشون مدیر نمایندگی سابق ستاد دیه قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد پرداخت و گفت: ستاد دیه ستادی کاملا مردمی است و به صورت هیئت امنایی برگزار میگردد و با حضور فعال خود در استان و ارتباط با نهادهای مردمی و انقلابی، هیئت  های مذهبی، دیدار های چهره به چهره با زندانیان و حضور در مراسمات ملی و مذهبی توانست به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و موجبات آزادی زندانیان جرائم  غیر عمد را فراهم نماید.

مدیرکل زندان ها گفت: ستاد دیه از سال۸۳ تا ۹۹ در فعالیت های خود ۲ هزار هفت نفر زندانی جرائم غیر عمد را آزاد نموده و اکنون ۱۶۷ نفر زندانیان جرائم غیر عمد وجود دارند که به همت ستاد دیه استان و خیرین در انتظار آزادی می باشند.

در ادامه افشون مدیرعامل سابق ستاد دیه به صورت مجازی و به صورت ویدیویی ، به ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه در دوران خدمت خود پرداخت و گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و وجود ویروس کرونا ،کلیه جشن های گلریزان به صورت مجازی برگزار گردید و با حضور حداکثری صدا و سیما، شورای شهر ، دادگستری ، گروه پیشگامان، اداره کل زندان های استان و هیئت امنای ستاد و خیرین توانستیم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم نماییم.

 سید مسعود عظیمی مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: بایستی ورود زندانیان با جرائم غیر عمد را به زندان ها کاهش دهیم و بعد از آزادی فرصت شغلی برایشان فراهم آورده تا به زندگی خود برگردند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶۷ نفر زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد که به بیش از ۱۰۶میلیارد تومان جهت آزادی آنان نیازمندیم که امیدواریم با تلاش ستاد دیه و همکاری نهاد های مردمی و خیرین و دیگر ارگان های مربوطه به این مهم دست یابیم.

گفتنی است در این نشست از خدمات ۱۳ ساله اسلام افشون قدردانی گردیده و سید مسعود عظیمی به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان معرفی  گردید.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =