به منظور اطلاع رسانی حداکثری “سامانه مشعل” به مددجویان و خانواده آنها پوستر سامانه مشعل در تابلو اعلانات ستاد دیه استان یزد نصب گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ با توجه به رئیس محترم سازمان زندانها مبنی بر لزوم اطلاع رسانی  حداکثری ” سامانه مشعل ” به مددجویان و خانواده آنها و همچنین همکاران پوستر رنگی این سامانه در تابلو اعلانات ستاد دیه استان یزد نصب گردید .

سامانه گزارش‌های مردمی درباره عملکرد و تخلفات سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با نام اختصاری «مشعل» راه‌اندازی گردیده است.

سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از همه صاحب نظران، اندیشمندان، هم وطنان دغدغه مند، مددجویان و خانواده ایشان؛ دعوت می نماید، برای بهبود عملکرد و یا در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در حوزه مسئولیت سازمان زندان ها، انتقاد، پیشنهاد و گزارشات خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۲۰۰۳۶۰۰۱ ارسال نمایند.

گفتنی است « مشعل » مخفف عبارت « مدیریت شبکه عدالت لاجوردی » است؛ این سامانه در حال حاضر دارای سایت نبوده و صرفاً علاوه بر سامانه پیامکی، دارای کانال هایی در سه پیامرسان بله ، ایتا و سروش می باشد.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 4 =