مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح ” هر هیئت آزادی یک زندانی ” ویژه آزاد سازی مددجویان جرائم غیر عمد در ماه محرم خبر داد . 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : طرح ” هر هیئت آزادی یک زندانی ” با هدف آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در ماه محرم در استان یزد اجرا خواهد شد .

 وی هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها بیان نمود و گفت : امید بر آن است تا هیئات عزاداری استان در کنار عزاداری پر شور خود ، دستگیر زندانیان جرائم غیر عمد نیز باشند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه گردد .

وی در ادامه گفت در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا شورای هیئت های عزاداری یزد ، تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتوکل های بهداشتی نموده و قرار است بخشی از هزینه های این مراسم ها در راه خیر صرف گردد ، چه خوب است که بخشی از این هزینه ها صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گردیده تا همچون سبک غنی سینه زنی و عزاداری یزدی ها مرام آزادگی  ما نیز سرآمد عزاداران کشور گردد.

افشون در ادامه افزود : این طرح با مشارکت شورای هیئت های مذهبی استان ، صدا و سیمای مرکز استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، خانه صلح و اندیشه استان یزد برگزار میگردد .

این مقام مسئول در پایان  از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر در نقاط مختلف شهر ، پخش تبلیغ  و تیزر از طریق صدا و سیمای مرکز استان خبرداد و گفت : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد و  به آغوش خانواده بازگردانیم .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − نه =