در راستای برنامه ریزی جهت برنامه هاو طرح های اجرایی در  ماه محرم مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد دیدار و به گفتگو پرداخت .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ به منظور برنامه ریزی جهت برنامه های ماه محرم و جذب حداکثری کمک های مردمی توسط هییات عزاداری استان ، نشستی به میزبانی صدای و سیمای مرکز استان یزد با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه و مدیر کل صدا و سیما و عضو هییت امناء ستاد دیه استان یزد برگزار گردید.

در این نشست اسلام افشون ضمن تقدیر و تشکر به دلیل تولید و پخش برنامه ماه مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان گفت : در ایام ماه مبارک رمضان مبلغ ۱۷ میلیارد ریال از خیرین استانی جذب که مبلغ ۸ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به کمک‌های جذب شده در برنامه تلویزیونی ماه مهربانی بوده است.

 این مقام مسئول از آزادی ۱۱۳ مددجو محکوم مالی در چهار ماهه ابتدایی سال خبر داد و گفت : در چهار ماهه اول سال تعداد ۱۱۳ مددجو جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خویش بازگشتند .

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل خوب استان در زمینه هییت های مذهبی گفت : ستاد دیه استان تصمیم دارد تا در ماه محرم اقدام به برگزاری طرح جامع و کاملی با حضور حداکثری هییات و مردم دارالعباده برگزار کندکه در همین رابطه نیازمند حمایت ویژه صدا و سیما  چه در جهت ساخت و تولید برنامه و همینطور تبلیغات را خواستاریم .

در ادامه این نشست دکتر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد  نیز ضمن تقدیر به دلیل اقدامات انجام گردیده و طرح های برگزار شده از حمایت رادیو و تلویزیون از طرح های اجرایی ستاد دیه استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد  در ایام ماه محرم خبر داد .

پهلوانیان در ادامه با تاکید بر فشرده بودن برنامه های تلویزیون و رادیو در ماه محرم به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا ، برنامه ریزی جامع و کامل و هدف گزاری دقیق برای ساخت و پخش ویژه برنامه ماه محرم را خواستار شد .

گفتنی است ستاد دیه استان یزد تصمیم به برگزاری یک طرح ویژه در ماه محرم با مشارکت شورای هیئت های عزاداری استان ، شهرداری ، صدا و سیمای مرکز استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری استان یزد را دارد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =