رئیس کل دادگستری و رئیس هییت امناء ستاد دیه استان یزد از گذشت مبلغ ۱۴۰میلیارد ریال توسط شکات پرونده‌های مددجویان جرائم غیرعمد در کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری و رئیس هییت امناء ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر افزود : به کوشش و همت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه ، شورای حل اختلاف صلحی زندان ،مددکاران زندان و قضات اجرای احکام استان یزد و طی برگزاری تعداد ۱۱۰جلسه با شکات مبلغی بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از شکات پرونده ها در ابتدای سال جاری گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده است .

این مقام مسئول با اشاره به تلاش و کوشش اعضا کمیته صلح و سازش برای حل و فصل نمودن پرونده محکومین جرایم غیر عمدگفت : اعضا کمیته و مددکاران زندان در تلاش اند تا با رعایت شرایط انصاف در پرونده‌های قضایی و حقوقی طرفین و با اتکا به آموزه های دینی و اخلاقی با الویت قرار دادن رضایت خداوند و بحث صلح و سازش ، تا حد ممکن بیشترین اخذ گذشت رضایتمندانه را داشته باشند.

گفتنی است ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به آزادی ۵۹ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد با پرداخت ۱ میلیارد تومان گردیده است .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =