مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه دهه کرامت از تاریخ ۳ تا ۱۳ تیر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : از تاریخ ۳ الی ۱۳ تیر ماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد .

 وی در ادامه گفت : هدف از اجرای این طرح را تلاش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها و همینطور کمک برای آزادی این مددجویان و بازگشت آنها به آغوش خانواده بیان نمود .

افشون در ادامه افزود : خوشبختانه در سال گذشته طرح های متععدی همچون ، همای رحمت ، فجر نور ، نفس در قفس ، عیدانه ، ابرار ، رهایش و ….. توسط ستاد دیه استان یزد اجرا گردید که این ستاد موفق گردید تعداد ۲۶۰ مددجو  جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگرداند .

این مقام مسئول در ادامه از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر ، مصاحبات متعدد با رادیو و تلوزیون خبرداد و گفت : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را تا روز میلاد امام هشتم ، امام رضا (ع) از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =