مدیرکل زندان های استان یزد از آزادی مددجو محکوم به قصاص پس از گذشت ۵ سال با تلاش همکاران ستاد دیه استان و شورای حل اختلاف ۲۰ و ۳۱ زندان مرکزی یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد ؛ رضا ذوالفعلی نژاد در این باره گفت: به همت شورای حل اختلاف حوزه۲۰ و ۳۱ زندان یزد و ستاد دیه استان مددجو محکوم به قصاص با اعلام رضایت اولیای دم از مجازات اعدام نجات یافت.

وی افزود: آخرین نشست مصالحه و رضایت برای رهایی مددجو محکوم به قصاص با حضور محمد رضا حداد معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان ، علی باقرپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد ، اسلام افشون رئیس شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ، حمیدرضا زارع مدیر زندان مرکزی یزد ، بهنام زارع دبیر شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ زندان یزد و جمعی از هنرمندان و پرسنل زندان مرکزی یزد در دفتر رئیس زندان مرکزی برگزار شد که در این نشست پس از گفتگو با اولیای دم و شاکیان پرونده در نهایت موفق به اخذ رضایت و محکوم از مجازات قصاص نفس یافت.

گفتنی است این گذشت بعد از ۵ سال و پس از برگزاری نشست های متعدد با حضور اولیای دم حاصل گردیده و این پرونده با صلح و سازش خاتمه یافت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هفده =