مدیرکل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیرین یزدی از ابتدای سال خبر داد .
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندانها و نایب رئیس ستاد هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت : خیرین و نیکوکاران یزدی از ابتدای سال جاری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد کمک نموده اند .
وی در ادمه گفت : ۱۷ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به کمکهای جذب شده در ماه مبارک رمضان است که مبلغ ۸ میلیارد ریال به کمک های جذب شده در برنامه تلوزیونی ماه مهربانی و مابقی این مبلغ کمک های جذب شده تحت عنوان جشن های گلریزان مجازی می باشد .
این مقام مسئول در ادامه گفت : خوشبختانه با کمک خیرین و نوعدوستان تعداد ۲۱ مددجو با پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .
ذوالفعلی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از شکاتی که از بخشی از خواسته خود گذشت نمودند گفت : به همت کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان،از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۶۵ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده که. مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به ماه مبارک رمضان است .
مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد گفت : در سال گذشته با همکاری خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی ۲۶۰ نفر از محکومین مالی از زندانهای استان فراهم گردید .
وی افزود : برای آزادی این ۲۶۰ مددجو از بند مبلغی بالغ بر ۱۰۷۵میلیارد ریال نیاز بود که به همت اعضاءکمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندانها و بالغ بر ۱۰۰۲ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۷۳ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۶۰ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید.
ذوالفعلی نژاد در پایان از همت و حمایت های خیرین و نیکوکاران به دلیل کمک به ستاد دیه استان در شرایط سخت کرونایی کشور تقدیر وتشکر نموده و گفت : بی شک این کمک ها توشه ی راه آخرت آنها بوده و باعث عدم لغزش قدمهای آنها در پل صراط میگردد .
انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =