همزمان با هفته ی ارتباطات و روابط عمومی مدیرکل زندان ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد ضمن دیدار با مسئولین و کارشناسان روابط عمومی از خدمات آنها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ رضا ذوالفعلی نژاد در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه روابط عمومی ستاد دیه استان یزد و اقدامات پیشگیرانه از ورود محکومین مالی به زندانها گفت: روابط عمومی یک حرفه ی تخصصی است که کارکنان این حوزه باید در زمینه ی مطالعه و شناخت جایگاه روابط عمومی برای ارتقاء توان علمی و عملی خود بکوشند و دانش و علوم ارتباطات را فرا گیرند.

وی با اشاره به زحمات صورت گرفته در روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد و کسب رتبه ی خیلی خوب این واحد در ارزیابی حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان های کشور،  شناخت رسالت های سازمان زندان ها توسط کارشناسان حوزه ی روابط عمومی را ضروری دانست و اظهار داشت: روابط عمومی منشا  بسیاری از تحولات در حوزه ی اجتماعی است و بایستی از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی برای انعکاس فعالیت های اصلاحی و تربیتی استفاده ی مفید و کاربردی کرد.

ذوالفعلی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی و برای اولین بار در کشور افزود: فرهنگ سازی یکی از مهمترین اهداف ستاد دیه در ویژه برنامه های تلویزیونی و مجازی برای جذب کمک های مردمی و آگاهی بخشی به جامعه است که خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب این امر در برنامه ماه مهربانی از شبکه استانی سیمای یزد و برگزاری جشن های گلریزان مجازی مشهود بود.

نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد گفت : روابط عمومی تابلو زرین خدمت رسانی هر دستگاه است که بایستی ارائه این عملکرد ها بر پایه ی صداقت انجام شده و بازخورد آن نیز با انگیزه ی ارتباط دوسویه با مخاطبان مورد ارزیابی قرار گیرد.

این مقام مسئول در ادامه به تشریح وظایف روابط عمومی ها پرداخت و گفت: روابط عمومی ها باید بکوشند تا فراهم کننده ی زمینه ی تعامل، هم اندیشی و همدلی در مجموعه باشند و همچنین با انعکاس بموقع اخبار، اطلاعات و اقدامات صورت گرفته در زمینه ی اصلاح و تربیت مددجویان ، مخاطبان را اقناع کرده و در آنها تغییر نگرش نسبت به زندان ایجاد کنند.

معاون توسعه مدیریت و مالی اداره کل زندان های استان یزد نیز در این نشست بر اهمیت نقش روابط عمومی در دستگاه تاکید و ضمن تشریح  وظایف روابط عمومی ها بر اهمیت بروز بودن روابط عمومی ها اشاره کرد.

در ابتدای این نشست حمیدرضا استادیان مسئول روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد گزارشی از افدامات صورت گرفته در این حوزه طی یکسال گذشته ارائه داد و سپس مشکلات و کمبودها را با مدیرکل زندان های استان درمیان گذاشت.

گفتنی است در پایان مسئولین و کارشناسان روابط عمومی زندان ها و ستاد دیه استان یزد به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و سپس توسط مدیرکل زندان های استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =