مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در پیامی فرارسیدن عید نوروز، عید مبعث و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ متن پیام اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر بهاری تازه از راه رسیده است تا ما آدمیان را برانگیزد که در مسیر تعالی و بهروزی، فکر و جان و دل را از اندیشه ها و ملال های کهنه بزداییم و به شویم از آنچه تا کنون بوده ایم. 

در سالی گذشته همدلی و تلاش همکاران محترم مجموعه ی  ستاد دیه استان یزد، دستاوردهای خوبی را در زمینه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد به همراه داشت .

اجرای طرح های مختلف در مناسبت های گوناگون ، برگزاری جلسات مکرر با شاکیان پرونده ها برای اخذ گذشت رضایت مندانه ، جذب منابع مختلف مالی از خیرین و کارخانه جات و صنایع ، گوشه ای از تلاشهای مضاعف صورت گرفته است .

آزادی ۲۶۰ مددجو محکوم مالی در سال ۱۳۹۸ که در مقایسه با سال ۱۳۹۷ افزایش ۴۲ درصدی آمار آزادی ، خود گواهی تلاش مجموعه ستاد دیه استان در سال گذشته است .

و اما در سال پیش روی، چشم اندازی از برنامه های مهم رار دارد که به فضل الهی در سال جدید با انگیزه و قدمهایی محکم تر از گذشته در کنار یکدیگر، برای تحقق آن تلاش خواهیم نمود

اکنون در سرآغاز سال جدید به نمایندگی از خانواده  ستاد دیه استان یزد، فرارسیدن نوروز ۱۳۹۹ را به تمامی هموطنان، همکاران،خیرین و حامیان تبریک گفته و ضمن آرزوی توفیق بیش از پیش، عافیت و عاقبت بخیری تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی منجمله تیم سلامت کشور که در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس در سراسر کشور ایثارگرانه مشغول خدمت رسانی به هم وطنان است را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =