چند هنرمند یزدی با اجرای پویش (نجات یک پدر)  زمینه آزادی محکوم مالی را فراهم نمودند .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ به همت موسسه خانه صلح و اندیشه استان یزد و با همکاری ستاد دیه استان پویش (نجات یک پدر ) اجرا و زمینه آزادی پدری که به دلیل محکومیت مالی در زندان تحمل حبس مینمود فراهم آمد .

در این پویش هنرمند مطرح و طناز یزدی مهدی صفوی زاده با همراهی امیر شیخ علی شاهی یکی از روزنامه نگاران استان، سازمانهای مردم نهاد ، جمعی از هنرمندان استانی با راه اندازی پویشی تحت عنوان (نجات یک پدر) اقدام به آزادی محکوم مالی نمودند.

این هنرمندان با راه اندازی گروهی تحت عنوان یاوران نجات و دعوت از عموم مردم و خیرین برای آزادی این پدر با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به آزادی این محکوم مالی نمودند.

این محکوم مالی به شغل چوبداری مشغول و به دلیل اتفاقات طبیعی دام های او دچار تلفات گردیده ،  وی به دلیل بدهی مالی و عدم توان مالی برای پرداخت بدهی به مدت ۵ سال در زندان تحمل حبس مینمود.

برای آزادی این چوبدار مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیاز بوده که مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مبلغ ۱ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه استان تامین و مابقی این مبلغ شامل ۱ میلیارد ریال توسط این هنرمندان در قالب پویش ( نجات یک پدر) جمع آوری شد.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =