دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جوادالائمه (ع) با برگزاری بازارچه خیریه موفق به جمع آوری مبلغ ۱ میلیارد ریال شدند .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ طی نشستی که با حضور غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد و مؤسس مدارس جوادالائمه ، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، نادیه السادات حیدری مدیر مدرسه جوادالائمه و تعدادی از اعضای شورای این مدرسه برگزار گردید مبلغ ۱ میلیارد ریال که از بازارچه خیریه تحت عنوان جشنواره نفس در قفس جمع آوری گردیده بود به ستاد دیه استان هدیه گردید .

در این نشست که به میزبانی دبیرستان دخترانه جوادالائمه برگزار گردید غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد و مؤسس مدارس جوادالائمه با اشاره به تاثیرات برگزاری این گونه جشنواره ها در افزایش روحیه دانش آموزان گفت : دانش آموزان با برگزاری این جشنواره درس تعهد و مسئولیت پذیری را یاد میگیرند زیرا برگزاری این بازارچه یک کار جمعی است و دانش اموزان در قالب کارهای جمعی مدیریت را تمرین خواهند کرد .

اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانش آموزان ، پرسنل مدرسه به خاطر برگزاری این جشنواره برای دومین سال پیاپی افزود : یکی از بزرگترین اهداف ستاد دیه استان فرهنگ سازی و بالا بردن سطح اعتماد مردم در خصوص فعالیت های ستاد دیه است که برگزاری این قبیل از جشنواره ها و بازارچه ها خود باعث این مهم می باشد .

نادیه السادات حیدری مدیر دبیرستان دخترانه جوادالائمه (ع) از دیگر اهداف این جشنواره را تواندمند سازی و افزایش اعتماد به نفس دانش اموزان در یک محیط کسب و کار کوچک ، جلب مشارکت ،ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزشهای والای انسانی در سرشت آینده سازان میهن اسلامی دانست و گفت : با دعوت خیرین نوعدوست در این بازارچه موفق به جذب مبلغ ۱ میلیارد ریال گشتیم که امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی دقیق تر و بهتر مبلغ جمع آوری شده را ارتقاء بخشیم .

گفتنی است جشنواره نفس در قفس از تاریخ ۲۳ بهمن الی ۱ اسفند ماه سال جاری در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جواد الائمه واقع در یزد برگزار  و کلیه عواید این جشنواره که مبلغ ۱ میلیارد ریال بود به آزادی مدجویان جرایم غیر عمد اختصاص یافت .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =