مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۶ زندانی محکوم جرایم غیر عمد با کمک خیرین در قالب اجرای طرح همای رحمت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ اسلام افشون با اعلام این خبر گفت : طرح همای رحمت از تاریخ ۱ الی ۱۸ اسفند ماه سال جاری اجرا و با کمک خیرین و نیکوکاران استان یزد موفق به آزادی ۶ مددجو محکوم مالی و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع ) و روز پدر گردیدیم .

مدیر نمایندگی ستاد دیه از جمع آوری مبلغ ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از خیرین و نیکوکاران خبر داد و گفت : خوشبختانه با نصب پلاکارد ، بنر و پخش آگهی از صدا و سیما و تبلیغات از طریق نشریات استانی موفق به جذب این مبلغ از خیرین و صاحبان کسب و کارهای مختلف گردیدیم .

افشون در ادامه گفت : برای آزادی این ۶  نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال نیاز بود که به همت کمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردید و مابقی این مبلغ از منابع ستاد شامل کمک های خیرین و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۶ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده در روز میلاد امام علی (ع) فراهم شد .

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اجرای اینگونه طرح ها با هدف فرهنگ سازی در جامعه گفت: ستاد دیه استان در نظر دارد با اجرای طرح های مختلف در مناسبت های مختلف ، سطح آگاهی مردم را در رابطه با شرح وظایف ستاد دیه بالا برده که این امر باعث اعتماد سازی در بین خیرین و جامعه میگردد.

گفتنی است با اجرای طرح همای رحمت ۴ محکوم مالی مرد و ۲ محکوم مالی نسوان از زندان آزاد گردیدند.

انتهای پیام //   

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =