با تعطیلی همایشها و جشن ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، هزینه های با تعطیلی همایش ها و جشن ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هزینه های همایش پایان سال کارخانه ی کاشی در یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص و زمینه آزادی یک مددجو جرایم مالی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ مدیر عامل یک کارخانه کاشی با حضور در ستاد دیه استان یزد هزینه برگزاری همایش پایان سال این کارخانه را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این مدیر که نخواست نامی از وی برده شود در این باره گفت: طی جلسه ای که در هییت مدیره برگزار گردید، مقرر شد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت بیشتر اصول پیشگیرانه و برای حفظ سلامتی کارکنان این مجموعه هزینه ی برگزاری همایش پایان سال این کارخانه به آزادی مددجویان جرائم غیر عمد اختصاص یابد.

این مسئول با پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به جای برگزاری همایش پایان سال ، زمینه آزادی یک محکوم مالی را از زندان فراهم نمود.

گفتنی است این اقدام فرهنگی و خداپسندانه در قالب طرح همای رحمت اتفاق افتاد ، طرحی که از سوی ستاد دیه استان یزد از تاریخ ۱ تا ۱۸ اسفند ماه در حال برگزاری است.

. انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =