سرما و خشکسالی و عدم توان در کاشت موفق محصولات ، کشاورز یزدی را روانه زندان کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ ( غلامعلی- پ ) کشاورز یزدی با اجاره زمینی به مساحت ۱۰ هکتار به مبلغ ۹۰ میلیون تومان تصمیم به کاشت محصول میگیرد تا از این طریق بخشی از مایحتاج همسر و ۳ فرزند خود را فراهم نماید.

غلامعلی پس از عقد قرارداد با هم ولایتی خود و آماده نمودن زمین اقدام به کاشت هویج در ۲ هکتار و کاشت ذرت در ۸ هکتار از زمین نموده، و چشم انتظار سخاوت آسمان و به بار نشستن محصولات خود مینشیند .

سرد شدن شدید هوا و عدم بارش باران و خشک شدن چاه ریشه تمام محصولات را خشک و غلامعلی هیچ محصولی را از زمین برداشت نمیکند .

با رسیدن فصل گرما سررسید چکهای اجاره زمین فرا رسیده و غلامعلی به دلیل عدم برداشت محصول در پرداخت به مشکل برخورده ، و با توجه به اینکه این کشاورز فاقد منزل مسکونی ، زمین زراعی و حتی ماشین سواری بود قادر به پرداخت بدهی خود نبود و روانه زندان شد .

مدد جو هم اکنون دارای ۲ شاکی در پرونده های مالی میباشد که اصل خواسته آنها این  180 میلیون تومان بوده و با احتساب هزینه دادرسی و خسارات قانونی ، مبلغ مذکور به ۱۸۶ میلیون تومان افزایش یافته ، اگرچه به همت کمیته صلح و سازش ستاد دیه مبلغ ۲۶ میلیون تومان از این مبلغ را از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده اما فرد به علت ناتوانی در تهیه مبلغ باقی مانده همچنان در بند به سر می‌برد و روزهای گرم کنار خانواده بودن را به یاد می‌آورد.

نیکوکارانی که تمایل دارند به این زندانی کمک کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه ، و شماره کارتهای مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یادشده فیش‌ پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۱ دورنگار کنند. روابط عمومی ستاد دیه استان یزد  با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰  پاسخگوی سئوالات شما در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام //

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-10-13 05:41:49Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =