مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح همای رحمت از تاریخ ۱ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : از تاریخ ۱ الی ۱۸ اسفند ماه سال جاری که با میلاد مولای متقیان امام علی (ع) مصادف گردیده ، طرح همای رحمت برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد .

 وی در ادامه گفت : هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها و همینطور کمک برای آزادی این مددجویان بیان نمود .

افشون در ادامه افزود : خوشبختانه با اجرای طرح فجر نور که در ایام الله دهه فجر برگزار گردید موفق به آزادی ۱۱ مددجو محکوم مالی را از زندان گردیدیم .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت : کل مبلغ بدهی این ۱۱ مددجو ۶۴ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال راتوسط کمیته صلح و سازش از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ  ۲۹ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز گردیده است .

این مقام مسئول در ادامه از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 10 =