طی آیینی با حضور مدیر کل زندانها و نایب رئیس ستاد دیه و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد جشنواره خیریه نفس در قفس آغاز به کار کرد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ این آیین به میزبانی دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جواد الائمه (ع) برگزار و با حضور رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندانها و نایب رئیس ستاد دیه استان ، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر و عضو هییت امناء ستاد دیه استان و جمعی از مسئولین و خیرین همراه بود .

رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندانها و نایب رئیس ستاد دیه استان با تاکید بر ارزشمند بودن این کار خیر توسط دانش آموزان گفت : یکی از مهمترین اهداف این جشنواره ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزشهای والای انسانی در سرشت آینده سازان میهن اسلامی است.

وی در ادامه گفت: خیرین استان از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت ۵ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان زمینه آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند و هم اکنون برای آزادی ۲۸۳ زندانی جرائم غیر عمد ۸۶۶ میلیارد تومان نیاز است.

این مقام مسئول در ادامه  افزود : کلیه عواید این برنامه در سال گذشته شامل مبلغ  320 میلیون ریال بود که با اهدای این مبلغ به ستاد دیه استان زمینه آزادی ۴ مددجو محکوم مالی فراهم آمد.

در ادامه بازارچه خیریه ای که به همت دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جواد الائمه برپا گردیده بود با حضور مسئولین آغاز به کار نمود .

گفتنی است این جشنواره خیریه از تاریخ ۲۳ بهمن الی ۱ اسفند ماه سال جاری ،صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جواد الائمه واقع در یزد – صفاییه – بلوار شهیدان اشرف – بلوار بوستان – جواد الائمه برگزار و کلیه عواید این جشنواره برای آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد اختصاص خواهد یافت .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =