نیکوکار یزدی که تا کنون چندین مرتبه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اقدام نموده بود اینبار در قالب طرح فجر نور زمینه آزادی یک مددجو مالی را فراهم نمود .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ این نیکوکار که اصرار داشت نامش فاش نشود با مراجعه به ستاد دیه استان و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی یک محکوم مالی را فراهم نمود .

این فرد نیکوکار که از ابتدای سال جاری تا کنون ۸ مرتبه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اقدام نموده بود این بار نیز در قالب طرح فجر نور که در ایام الله دهه فجر توسط ستاد دیه استان در حال برگزاری است اقدام به آزادی یک محکوم مالی نمود .

این نوعدوست هدف از این کار را خوشنودی خداوند و باقیات وصالحات بیان نمود و در ادامه گفت : به واسطه کمک به زندانیان نیازمند در بند بسیار گره ها از زندگی خود باز شده که تمام این نشانه ها حکایت از خشنودی خداوند از این اقدامات است .

گفتنی است طرح فجر نور ، طرحی از سوی ستاد دیه استان یزد است که به مناسبت ایام الله دهه فجر اجرا و از خیرین و نیکوکاران دعوت به عمل آمده تا در این ایام مبارک زمینه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد را فراهم آورند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 10 =