معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان یزد و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان  با حضور در زندان شماره ۲ یزد، مشکلات مددجویان جرایم مالی غیر عمد را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در این دیدار حضوری که در مجتمع فرهنگی شهید دانش زندان شماره ۲ یزد برگزار شد، محمد رضا حداد و اسلام افشون با مددجویان این ندامتگاه به گفتگو پرداخته و در خصوص رفع مشکلات مددجویان واجد شرایط قول مساع دادند.

در این مراسم اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد مشکلات مشمولین ستاد دیه را مورد بررسی قرار داد با مددجویان به گفتگو پرداخته و تشکیل پرونده برای مددجویان جدید الورود جرایم مالی غیرعمد و رسیدگی به مشکلات آنها نیز از دیگر اهداف این نشست بود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خطاب به مددجویانی که پرونده آنها توسط مددکاران زندان تشکیل و به ستاد فرستاده شده گفت : شما نیز باید همت نموده تا در جهت اخذ گذشت از شاکیان و اخذ وام بدون بهره تلاش مضاعف داشته باشید تا هرچه سریعتر مشکل شما حل و فصل و از زندان آزاد گردید .

گفتنی است در این دیدار  حمید کامل برون رئیس زندان شماره ۲ یزد ،  محمد دهقان اشکذری مسئول اجرای احکام زندان شماره ۲ ، حجت الاسلام شیری مسئول واحد فرهنگی زندان شماره ۲ و بهنام زارع کارشناس ستاد دیه استان نیز حضور داشتند .

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =