مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پیوستن نمایش (( خشکسالی و دروغ )) به پویش رهایش با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : به همت ستاد دیه استان یزد و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نمایش « خشکسالی و دروغ» ، در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از تاریخ ۷ دی ماه  اجرا می شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با تقدیر و تشکر از مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای حمایت از اثار هنری برای آزادی مددجویان جرایم غیر عمد گفت : خوشبختانه با آغاز پویش رهایش ، نمایش (عامدانه ، عاشقانه ، قاتلانه) با استقبال بسیار خوبی از سوی هنر دوستان ، خیرین و مسئولین روبرو شد ، که امیدواریم از این اثر هنری نیز استقبال خوبی به عمل آید .

اسلام افشون با تقدیر از مشارکت خیرین و نیکوکاران نوعدوست در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد بیان کرد: با اجرای نمایش ( عامدانه ، عاشقانه ، قاتلانه ) با جمع آوری مبلغ   350 میلیون ریال و زمینه آزادی ۴  زندانی محبوس در زندانهای استان یزد فراهم شد.

نمایش اجتماعی « خشکسالی و دروغ  » به تهیه کنندگی «مجید ذهبی» و کارگردانی « سهیلا ستوده نیا » از تاریخ ۷ دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ ، در بلوار شهیدان اشرف، سالن اجتماعات دانشگاه ملاصدرا یزد اجرا و کلیه عوائد این اثر به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تعلق می گیرد.

این اثر هنری ، به نویسندگی « محمد یعقوبی » و با حضور بازیگران «سید هادی آقا بزرگی »، « محمد خیر اندیش » «ستاره توانگر» و « سهیلا ستوده نیا » به مرحله اجرا رسیده است.

شایان ذکر است « حسین وکیلی » به عنوان مجری برنامه با این اثر هنری- اجتماعی همکاری دارد.

از عموم علاقه مندان برای تماشای این اثر و همراهی در این امر نیک دعوت می شود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =