عوامل نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» در مراسمی با حضور مدیر کل زندانها و نایب رییس ستاد دیه استان و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ طی آیینی با حضور رضا ذوالفعلی نزاد مدیر کل زندانها و نایب رییس ستاد دیه استان ، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، محمدرضا حداد زاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، فخرالسادات خامسی هامانه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و فاطمه دانش یزدی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از عوامل نمایش (( عامدانه ، عاشقانه ، قاتلانه )) با اهدای لوح و تندیس، تقدیر به عمل آمد .

در این آیین اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از عوامل این نمایش گفت : خوشبختانه برای اولین بار در سطح استان توانستیم با اجرای این اثر هنری زمینه آزادی چند نفر از مددجویان جرایم غیر عمد مالی را فراهم نماییم .

وی با اشاره بر نقش هنر در اصلاح و تربیت جامعه گفت: ما با برگزاری این طرح چند هدف را دنبال نمودیم ، هدف اول : هنر در خدمت آزادی مددجویان ، هدف دوم : فرهنگ سازی برای کمک به مددجویان جرایم غیر عمد از طریق هنر و هدف سوم : نشر فرهنگ پیشگیری و صلح و سازش با زبان هنر ، که برای رسیدن به این اهداف برنامه ریزی های بسیاری انجام شد .

این مقام مسئول در ادامه از زحمات و کوشش های مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برای حمایت از این اثر هنری با اهدای لوح و تندیس ، تقدیر و تشکر به عمل آورد .

گفتنی است نمایش «عامدانه، عاشقانه ، قاتلانه » با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از ۲۴ آذر هر شب ساعت ۲۰ در آمفی تئاتر دانشگاه ملاصدرا یزد به روی صحنه رفته و تمام عواید آن صرف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد می‌شود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =