به منظور اجرای برنامه های فرهنگی با هدف ترویج و فرهنگ سازی در زمینه آزادسازی مددجویان جرایم غیر عمد نشستی فی ما بین مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در این نشست که به میزبانی دفتر مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد برگزار گردید پیرامون فعالیت های فرهنگی و هنری با هدف فرهنگ سازی در زمینه آزاد سازی مددجویان جرایم مالی غیر عمد گفتگو شد .

در این نشست فاطمه دانش یزدی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از حمایت از یک اثر نمایشی با موضوع  اجتماعی خبر داد و گفت : کلیه عواید این نمایش برای آزاد سازی مددجویان جرایم مالی غیر عمد در نظر گرفته شده است .

وی هدف از این کار را ترویج و فرهنگ سازی در زمینه آزادسازی مددجویان جرایم غیر دانست و افزود : هرشب اجرای این برنامه را برای یک جامعه هدف مشخصی اختصاص داده ایم  تا بتوانیم برای آزاد سازی مددجویان در بند قدم موثری برداشته باشیم .

اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر به دلیل حمایت از این اثر نمایشی و  برگزاری این طرح گفت : هدف و رسالت ستاد دیه آزاد سازی مددجویان جرایم غیر عمد  است که به دلیل مشکلات مالی به زندان واردو تحمل حبس مینمایند .

این مقام مسئول در ادامه افزود : تمام هدف مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و  اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرایم غیر عمد مالی کمک کنند .

وی در ادامه به توضیح پیرامون برنامه های فرهنگی و هنری اجرا شده از اول سال تاکنون پرداخت وگفت : خوشبختانه در زمینه کمک به مددجویان نیازمند ، موفق به جذب کمک های بسیار خوبی از سوی خیرین و نیکوکاران شده ایمکه این خود ،  نشان از اعتماد بالای مردم به ستاد دیه است  .

گفتنی است در این نشست مقرر شد تا همکاری های لازم با عوامل این نمایش در جهت اجرای هرچه بهتر این اثر و جذب کمک های خیرین به عمل آید .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =