ظهر امروز (دوشنبه) مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در معیت مدیرعامل ستاد دیه استان یزد،در راستای تعامل، همکاری و هم افزایی بین سازمانی ، با سردار فتوحی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا ، ظهر امروز ( دوشنبه) موسی احمدی مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی به همراه اسلام افشون مدیرعامل ستاد دیه استان یزد در راستای تعامل، همکاری و هم افزایی بین سازمانی ، با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار سردار فتوحی با بیان اینکه بالاترین خدمت در این استان تامین نظم و امنیت و آرامش برای این مردم مؤمن و ولایت مدار است تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، برای برقرای نظم و امنیت در همکاری با سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی ی یزد از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
در ادامه موسی احمدی با اشاره به اینکه برخورد های سلبی با زندانیان به هیچ عنوان راهگشا نخواهد بود گفت: متاسفانه نبود پیوست فرهنگی در اجرای قانون ، به گستره جرم و بزهکاری دامن زده و به جای کاهش جرم ، زایش جرم را به بار خواهد آورد.
وی عنوان کرد: اولویت زندان یزد فعالیت قرآنی، سواد آموزی و تحصیلات تکمیلی و ایجاد فرصت های شغلی است و زندانیان فعال نیز از پاداش مرخصی، پیشنهاد عفو و همچنین تعلیق از زندان بهره مند می شوند.
گفتنی است این نشست با حضور حجت الاسلام علی گندم مالمیر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر، سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد،معاون حقوقی سپاه الغدیر ، مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان یزد، موسی احمدی مدیر کل جدید اداره زندان ها و اقدامات تأمینی استان یزد ، دکتر رفیعی معاون سلامت اداره کل زندان های یزد ، اسلام افشون مدیرعامل ستاد دیه استان یزد و هیئت همراه برگزار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 2 =