محمدرضا اعتمادیان عضو هیئت مدیره ستاد دیه کشور به صورت سرزده و اتفاقی از دفتر ستاد دیه استان بازدید و اقدامات فعالیت های آن را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ محمدرضا اعتمادیان عضو هیئت مدیره ستاد دیه کشور به صورت سرزده و اتفاقی از محل دفتر ستاد دیه استان بازدید نمودند. اعتمادیان در این بازدید از روند فعالیتها و اقدامات این ستاد مستحضر و اقدامات ستاد دیه استان یزد را مثبت ارزیابی نمودند.
اعتمادیان خطاب به کارکنان ستاد دیه استان اظهار داشتند خدمت به خلق الله بزرگترین عبادت الهی است و کلام مشهور مرجع عالیقدر عالم تشیع، مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی را متذکر شدند که فرموده اند ((واجبات را انجام بده، به جای مستحبات به مردم خدمت کن، اگرروز قیامت کسی ازتوپرسیدبگو فاضل گفته است)).
اعتمادیان تمام زندگی خویش را مرهون دعای خیر پدر و مادر دانست و به کارکنان ستاد دیه استان، خدمت به پدر و مادر و احترام به آنها را توصیه نمودند و اظهار داشتند با یک دعای خیر پدر یا مادر، انسان می تواند به عالیترین درجات برسد.
در این دیدار اسلام افشون مدیر عامل ستاد دیه استان یزد ضمن تشریح فعالیتها و اقدامات ستاد دیه استان در سال ۹۳، به بیان برخی از مسائل و مشکلات ستاد دیه استان پرداختند و اظهار داشتند امید است با مساعدتهای بیش از پیش ستاد دیه کشور شاهد آزادی تعداد بیشتری از افراد نیازمند آبرومند که به علت جرائم غیر عمد در زندان بسر می برند باشیم. افشون در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور آقای اعتمادیان در این ستاد، حضور ایشان را در این ستاد منشاء خیر و برکت و مایه تشویق و دلگرمی کارکنان این ستاد دانستند.
در پایان اعتمادیان از اقدامات و فعالیتهای ستاد دیه استان یزد و زحمات و خدمات مدیرعامل و کارکنان این ستاد تقدیر و تشکر نمودند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =