اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اعلام نمود همزمان با سراسر کشور، پویش «رسم ابرار» بر اساس سیره خانوادگی امیر مومنان حضرت علی (ع) از یکشنبه سوم شهریور تا پنجم شهریور ۹۸ در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: در این پویش، که با هدف الگو برداری و ترویج سیره امیر المومنین (ع) و خانواده مکرم ایشان (علیهم السلام) به صورت گرفتن سه روز روزه و بخشش افطاری آن به فقیر، یتیم و اسیر با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه اجرا می‌شود خانواده‌ها به پیروی از مولای متقیلان و خانواده مکرم ایشان مدت سه روز روزه می‌گیرند و هزینه غذای روزانه خود را به نیازمندان هدیه می‌کنند.

افشون افزود: روز نخست پویش مخصوص کمک به افراد فقیر و روز دوم پویش مخصوص کمک به ایتام و روز آخر نیز جهت آزادی زندانیان نیازمند اختصاص یافته که شماره کارت بانکی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ به نام ستاد دیه استان آماده دریافت کمک هم استانیها جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد می باشد.

افشون گفت : اجرای طرح رسم ابرار در راستای کاهش فاصله طبقاتی و دستگیری از مستمندان ، ایتام و آزادی زندانیان نیازمندان و رفع مشکلات و محرومیت‌های موجود در جامعه موثر خواهد بود و با فرهنگ‌سازی در این زمینه و مشارکت جدی مردم و خیران می توان گامهای موثری در زمینه محرومیت زدایی برداشت.

ایشان اجرای طرح رسم ابرار را عمل به سیره اهل بیت (ع) دانست و گفت: کمک به نیازمندان و محرومان جامعه به‌عنوان سنت ائمه اطهار (ع) ریشه در اسلام دارد که احیای این سنت حسنه موجب الگو گرفتن جوانان مومن و متدین جامعه از سیره اهل بیت (ع) در کمک به همنوعان می‌شود.

طرح رسم ابرار برای ارج نهادن این سنت حسنه و ترویج روحیه انفاق و کمک به همنوعان از یکشنبه سوم شهریور شروع می شود و تا پنجم شهریور به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
افشون گفت: آن دسته از نیکوکارانی که قصد مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه را دارند می توانند وجوهات خود را به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۱۳۱ یا شماره حسابهای ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی و ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه واریز نمایند.

1122

برچسب ها :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هجده =