مدیرنمایندگی ستاد دیه یزد گفت: در ماه رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری مردم نوعدوست و خیر این استان با شرکت در ۱۲ جشن گلریزان ۲۲ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کمک کردند.

اسلام افشون روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا خواهان ادامه کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان شد، افزود: تاکنون حمایت خیران نوعدوست در همراهی ستاد دیه برای آزادی زندانیان بسیار خوب بود، انتظار ما ادامه همکاری این افراد با ستاد دیه است.

وی در ادامه افزود: امسال در ۱۲ جشن گلریزان که در شهرستان های خاتم، یزد، ابرکوه، میبد، اردکان، تفت، مهریز، اشکذر، بهاباد و بافق و همچنین در بخش های مروست و زارچ با حضور با شکوه مردم و خیرین برگزار شد ۲۲ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کمک جمع آوری گردیده اشت

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد با ۴۶۰ میلیارد ریال بدهی منتظر نگاه مهربانی افراد خیر برای آزادی هستند.

 

این مسئول بیان کرد: از این تعداد ۱۱۵ نفر با جرایم مالی، ۹۳ تن به دلیل مهریه و نفقه و بقیه به دلیل تصادف عمر خود را در پشت میله‌های زندان می‌گذرانند.

افشون خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۹۷ با همکاری خیران و پیگیری ستاد دیه و مردم ۱۸۲ زندانی غیرعمد با تأمین ۵۷ میلیارد ریال بدهی از زندان آزاد شدند.

 

افشون یادآور شد: زندانیان جرایم غیر عمد شامل محکومان به دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه و بدهی مالی هستند.

Afshon  5

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 7 =