رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان و نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد در معیت اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ رضا ذوالفعلی نژاد با حضور در دفتر استاندار یزد به ارائه گزارشی از فعالیت های اصلاحی و تربیتی مددجویان و همچنین فعالیت های ستاد دیه استان پرداخت.

وی از حمایت های مسئولین استان و استانداری از مجموعه اداره کل زندان های استان و در برگزاری جشن های گلریزان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در اکثر حوزه های کاری، اداره کل زندان های استان یزد موفق به کسب رتبه های برتر کشور شده و توفیقات خوبی را بدست آورده است اما برای ادامه این روند و همچنین بالابردن سطح کیفی اقدامات اصلاحی و تربیتی نیازمند حمایت مسئولین هستیم.

مدیرکل زندان های استان یزد افزود: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های بسیار خوبی با نظر سازمان زندان های کشور و همکاری شورای اجتماعی ویژه خانواده مددجویان انجام شده و بازخورد خوب آن را شاهد هستیم.

وی با ارائه آماری از وضعیت زندانیان جرائم مالی غیرعمد، گفت: اکنون۲۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی۴۶۰ میلیارد ریال منتظر کمک نیکوکاران یزدی برای آزادی هستند که در این راستا  13جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان ها تا پایان ماه مبارک رمضان جهت برگزاری برنامه ریزی شده که تا کنون ۶ جشن در شهرستان های خاتم، یزد، اردکان، ابرکوه و تفت و بخش مروست برگزار گردیده و کمک های خیرین و مردم خیرمند این استان تا کنون به این جشن ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال بوده است.

در ادامه استاندار یزد ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زندان های استان بر مکاتبه با مدیران صنایع درخصوص حمایت از ستاد دیه یزد تاکید کرد.

در پایان مدیرکل زندان های استان یزد هدیه ای از سوی مددجویان زندان مرکزی، به استاندار تقدیم کرد.

1-67

منبه خبر: روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =