2M3A9182

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ جلسه ای با حضور مسئولین بخش مروست و مدیر کل زندانها و نائب رئیس هیأت امناء ستاد دیه استان یزد در بخشداری مروست جهت هماهنگی جشن گلریزان برگزارشد.

ذوالفعلی نژاد در ابتدای جلسه به تشریح فعالیتهای این ستاد پرداخت و گفت: ستاد دیه یک ستادی مردمی است که با همت شهید والا مقام سید اسداله لاجوردی جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد پایه گذاری شده است .

ذوالفعلی نژاد گفت: ستاد دیه استان هرساله تعدادی جشن گلریزان در سطح استان برگزار می نماید و از طریق این همایشها و دریافت کمک های مردم نوع دوست استان اقدام به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد می نماید و با توجه به برکات ماه مبارک رمضان حتی الامکان این همایش ها در این ماه پر خیر و برکت برگزار می گردد.

وی افزود: در حال حاضر نیز تعداد ۲۲۰ نفر از زندانیان استان را محکومین مالی تشکیل می‌دهند که برای آزادی این زندانیان به بیش از ۴۶۸ میلیارد ریال نیاز است که با توجه به ظرفیتهای بخش مروست در نظر داریم امسال برای اولین بار جشن گلریزان در این بخش برگزار نمائیم و با جمع آوری کمک های مرم نیکوکار این بخش بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم نمائیم.

در پایان به پیشنهاد اعضا حاضر جلسه مقرر شد جشن گلریزان بخش مروست یک شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان در تالار المپیک مروست برگزار گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =