2M3A9553مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با حضور در مراسم گرامیداشت روز معلم دبیرستان دخترانه جواد الائمه (ع) از دانش آموزان دوره دوم به سبب آزادسازی ۴ زندانی جرایم غیر عمد تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ اسلام افشون در این مراسم ضمن تبریک به مناسب روز معلم و در ادامه به تشریح پیدایش و شکل گیری این ستاد پرداخت و گفت: ستاد دیه یک ستاد کاملا مردمی است که وابسته به هیچ نهاد یا ارگان دولتی نبوده و با همت شهید والا مقام سید اسد اله لاجوردی جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد تأسیس شده و هر ساله با همت خیرین و نیکوکاران استان یزد تعدادی از این زندانیان به آغوش گرم خانواده خود باز می گردند.

وی در ادامه افزود : در روزهای پایانی سال گذشته با همکاری مسئولین، خیرین و شما دانش آموزان عزیز با ستاد دیه استان موجبات آزادی تعداد چهار نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان فراهم شد و در بهار طبیعت این چهار زندانی به آغوش گرو خانواده بازگشتند.

اسلام افشون در ادامه تاکید نمود: فرهنگسازی چه در مقوله کارهای خیرمندانه و چه در مقوله پیشگیرانه در دوران دانش آموزی و از آموزش و پرورش بشترین تاثیر و تاثیر عمیق را خواهد داشت و می تواند افراد بزرگسال را جهت دهد و تاثیر گذار باشند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کمک مسئولین و خیرین و دانش آموزان افزود : امیدواریم این حرکت در مدارس دیگر نیز اتفاق بیفتد و تبدیل به یک فرهنگ شود و همچنین بتوانیم با همکاری شما دانش آموزان عزیز در جامعه فرهنگ گذشت و ایثار و فرهنگ کمک به همنوع را در جامعه گسترش دهیم و با آگاه سازی مردم از ورود این گونه محکومین به زندان جلوگیری کنیم .

2M3A9550 2M3A9551 2M3A9553 2M3A9555 2M3A9560 2M3A9561

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =