نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد گفت: به مناسبت ایام دهه فجر ۴۶ نفر از مددجویان جرایم غیر عمد با مبلغ ۳۲ میلیارد ریال آزاد شدند  .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ رضا ذوالفعلی نژاد نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه و مدیرکل زندانهای استان یزد گفت: همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 46 زندانی محکوم جرایم غیر عمد که ۴ نفر از آن زن بودند با کمک خیران استان یزد و پیگیری های ستاد دیه استان  آزاد شدند.

وی افزود: برای آزادی این ۴۶ نفر 32 میلیارد ریال نیاز بود که ستاد دیه با پیگیری های مستمر و همچنین با دعوت شکات توسط کمیته صلح و سازش این ستاد توانست بخش عظیمی از بدهی مبلغی برابر با 25 میلیارد ریال را گذشت گرفته و با پرداخت مبلغ ۷ میلیارد  ریال موجبات آزادی آنها را فراهم نماید.

نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه استان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲۰۹ نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شده اند افزود: از ابتدای سال ۱۶۳ نفر آزاد شدند و به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی نیز ۴۶ نفر دیگر به این آمار  اضافه شدند.

ذوالفعلی نژاد اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۸ نفر زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۶۴۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان داریم که تاکنون 140 میلیارد ریال از این مبلغ را گذشت رضایمندانه گرفته ایم و اکنون برای آزادی این تعداد نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال هستیم که امیدواریم با کمک خیرین گرامی استان موجبات این۲۴۸ نفر نیز فراهم گردد .

zolfeli 5

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 5 =