همزمان با شب ولادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)چهارمین دوره جشن گلریزان شهرستان اشکذر با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در پارک بزرگ این شهر برگزار شد.



محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر در این مراسم کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را حرکت خداپسندانه و نیکوکاری دانست که علاوه بر داشتن اجر معنوی، دارای ابعاد و تاثیرات مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز است.



مدیر عامل ستاد دیه استان در این مراسم به پرداخت یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی مردم اشکذر در سال گذشته که موجب آزادی ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان شد اشاره و گفت: محکومیت بدهی این ۵ نفر ۴ میلیارد ریال بود که طلبکاران با بخشش بخشی از طلب خود یعنی بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان زمینه آزادی این ۵ نفر را فراهم نمودند.



اسلام افشون به برگزاری چهارمین دوره جشن گلریزان در این شهرستان با همت و تلاش شهرداری،فرمانداری و شورای اسلامی شهر اشکذر اشاره و اظهار داشت: امسال تعداد زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان اشکذر ۳ نفر هستند که برای آزادی آنها به مبلغ یک میلیارد تومان نیاز است که انشالله با همت مردم،خیرین و مسئولان صنایع این شهرستان بخشی از مبلغ تامین و زمینه آزادی این افراد و بازگشت به آغوش گرم خانواده شان فراهم شود.



در پایان این مراسم ۸ قطعه طلا و مبلغ یک میلیارد و نهصد میلیون ریال در قالب وجه نقد، چک و تعهد توسط مردم شریف و خیران شهرستان اشکذر جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان جمع آوری گردید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =