مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد مبلغ بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و مبلغ حدود ۱۴ میلیارد ریال جهت آزادی این زندانیان نیاز است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ 

«اسلام افشون» با اشاره به برگزاری جشن گلریزان جهت آزادی زنان زندانی در بند نسوان زندان مرکزی یزد،‌اظهار کرد: در این جشن که با همکاری نمایندگی ستاد دیه استان یزد و مدیر کل بانوان استانداری استان یزد برگزارشد تعدادی از خیرین استان حضور داشتند .

وی با بیان این که در حال حاضر هفت نفر از زندانیان محکومیت مالی جرائم غیرعمد زندان یزد، زنان در بند نسوان هستند، افزود: جهت آزادی این محکومین مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال نیاز است.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد مبلغ بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و مبلغ حدود ۱۴ میلیارد ریال جهت آزادی این زندانیان نیاز است.

افشون تصریح کرد: در جشن گلریزان ویژه آزادی زنان معسر مبلغ ۶۶۶٫۳۱۵٫۰۰۰ ریال و تعداد سه قطعه انگشتر طلا از سوی خیرین حاضر در جشن اهدا شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: که از این مبلغ۱۲۱ میلیون ۳۱۵ هزار ریال و سه قطعه انگشتر طلا به صورت نقد به ستاد دیه پرداخت شد و ما بقی مبلغ مذکور به صورت تعهد می‌باشد.

456089_906

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =