یازدهمین آیین جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد شهرستان ابرکوه با حضور «رضا ذوالفعلی‌نژاد» مدیرکل زندان‌ها، «اسلام افشون» مدیرعامل ستاد دیه و «علی‌محمد دشتکیان» معاون دادستان کل یزد، مسئولین و خیّرین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: چهار میلیارد و ۲۷۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا-منطقه یزد، «رضا ذوالفعلی‌نژاد» در یازدهمین آیین جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با بیان این که احساس مسئولیت در قبال یکدیگر مهمترین رسالت مومنان است، اظهارکرد: هم‌اکنون در شهرستان ابرکوه تعداد ۲۳ زندانی مجموع بدهی آنان دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان منتظر حمایت‌های خیرین و مسئولین هستند .

وی افزود: در سال گذشته ۱۰ زندانی از ابرکوه و ۱۴۶ نفر دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اخذ رضایت از شاکیان معادل مبلغ ۹ میلیارد تومان، آزاد شدند .

مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: هم‌اکنون در کل استان ۱۶۴ مددجوی جرائم مالی غیر عمد با مجموع بدهی ۳۰۰ میلیارد ریال وجود دارد که تاکنون شاکیان از ۵۰ میلیارد ریال طلب خود صرف‌نظر کرده و مددجویان در انتظار ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر هستند که امید می‌رود با همت خیّرین و پویش مردمی «هر یزدی ۲۵ هزار تومان» این مهم نیز محقق شده و افراد مذکور به آغوش خانواده‌های خود بازگردند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =